sze
21

Erasmus-os találkozó

| Szerző: siki1982 | 2:05 am

 Ma végre megérkezett a születésnapi ebook olvasóm. Már ideje volt, mert már napokkal ezelőtt befejeztem azt az egy könyvet amit hoztam magammal. Meglepően jól használható a kütyü. Kényelmes kézbe venni, könnyű rajta navigálni, van rajta wifi, böngésző mp3 lejátszó és kellemes a szemnek is:

From Valencia

 

Le is töltöttem a cien anos de soledad című regényt. Majd egy-két hét múlva, ha már perfektül beszélek spanyolul el is kezdem olvasni :)

 

Este elmentünk egy erasmus-os buliba. Jó volt végre angolul beszélő emberekkel találkozni. Nagyon sok lengyel volt, de találkoztunk németekkel csehekkel és franciákkal is. Természetesen a fanciák sem tudtak angolul, úgyhogy előkaparhattam régen elfeledett francia nyelvtudásomat, ami kb abból áll, hogy: je n'ai pas fait mon devoir (nem csináltam házi feladatot). Nem volt egy hosszú társalgás :) Szerencsére a lengyelekkel több közös témánk volt, például elég kimeritően beszélgettünk az alkoholos italokról. David egyszerűen nem akarta elhinni, hogy a vodkát narancslé meg egyéb színezék nélkül is meg lehet inni. Errefelé ez nem szokás. Mi pedig mindig meglepődünk, hogyha kérünk egy sört, akkor 3 deciset kapunk, ha nem teszzük hozzá, hogy nagyot kérünk. David szerint ez teljesen logikus, hiszen a nagy sör felmelegszik mire a végére érsz. Elárultam neki a titkot: gyorsabban kell inni. Abban is megálapodtunk, hogy a spanyolok tulajdonképpen mindent nagyon lassan csinálnak, kivéve a beszédet.

A bejegyzés trackback címe:

https://evalencia02.blog.hu/api/trackback/id/tr392311596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása