okt

Hamarosan utazunk

| Szerző: nellgwyn | 1:56 pm

Akinek még nem mondtuk volna, azzal ezúton tudatjuk, hogy szombaton 10 napos andalúziai körútra indulunk.  Le van foglalva a bérelt autó és szállások is 4 városban. Az útvonal: Córdoba - Sevilla - Cádiz - Granada. Córdoba innen több mint 6 órányi autóóútra van, viszont a többi városok egymástól már csak 1-2 órányira, Cádiz az már az ország másik fele.

Nagyobb térképre váltás

Mindenhol 2-3 éjszakát fogunk tölteni. Cádizban nem teljesen a városban fogunk lakni (az olyan pici, hogy gyakorlatilag nincs is benne hely), hanem a várostól egy fél órányi autóútra, de a tengerparton:) Cádiz és Granada közt pedig meg fogunk nézni egy Ronda nevű helyet, ami álomszép.  Ennél sokkal részletesebb útitervet még nem készítettünk, úgy gondultuk, hogy ha egy várost már jól megnéztünk magunknak, akkor már korán reggel átmegyünk a következőbe, ha meg maradnánk még, akkor csak a nap végén. Eddig egyetlen fix programunk van, november 1-én délelőtt megyünk az Alhambrába (neten vettünk előre jegyet, mennyire jó már), és onnan délután indulunk haza. Úgyhogy ha valakinek van tanácsa, hogy hol mit kell mindenkppen megnézni, az ne habozzon és írjon nekünk mihamarabb!

Ami a blogolást illeti, nem tudom, hogy mennyi időnk, és főleg mennyi internetünk lesz. Meg fogunk próbálni mindent feljegyezni, de valószínűleg csak utólag fogjuk tudni közzétenni, hogy miket csináltunk és láttunk, és főleg a sok fénykép feldolgozása lesz időigényes.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

edori 2010.10.21. 01:41:16

Nekem a mecset-templom volt a legnagyobb élmény Cordobában. Arra vigyázzatok, hogy olyankor menjetek amikor éppen egyik felekezetnek sincs ott istentisztelete.