okt
16

Sportolás az egyetemen

| Szerző: siki1982 | 5:27 pm

Az itteni egyetem kampuszán mindeféle sportpálya fellelhető, ami szem-szájnak ingere. Van tenisz-, squash-, padel-pálya, uszoda és még mászófal is. A padellel én is most találkoztam először. Ez egy teniszhez hasonló játék, de ketrecben játszák és a teniszpályából csak az adogatóudvart tarották meg. Azt hiszem a labda normális teniszlabda, viszont az ütők azok kisebbek és műanyagból vannak. A szabályok, ahogy láttam ugyanazok, mint teniszben csak itt miután a földön pattant a labda, utána a ketrecen is pattanhat egyet. A pályák jól karban vannak tartva és a diákok ingyen használhatják őket.

Úgyhogy egyetemistának álcáztam magamat és elmente ma squash-ozni Daviddal meg a többiekkel. Még szerencse, hogy pont befért az ütőm átlóban a böröndbe :) Az otthoni squashedzőm azt mondta, hogy a spanyolok nagyon jól játszanak, de sajnos ezt a jelenséget itt nem sikerült felfedeznem. Mondjuk nem is csoda, mert Davidnak ez volt élete második játéka és a többiek is csak egy hónapja kezdték el. A szabályok is elég furcsák voltak, inkább közelebb állnak a régi ping-pong szabályokhoz, mint a squashéhoz. 5-öt szervál az egyik, 5-öt a másik és 21-ig megy a játék és két lehetőség van szerválni. Dehát ahány ház, annyi szokás. Nem nagyon kellett megeröltetni magamat a nyeréshez, de azért jó volt másfélórát sportolni. Ez már nagyon hiányzott. Ráadásul, amíg én játszottam, addig Juli szépen kitakarított és a konyhacsap lefolyóját is szétkapta és vízkőtlenítette, mert már csak búvárfelszereléssel tudtunk mosogatni. Ezután azt hiszem legközelebb is elmegyek játszani és nyugodt szívvel fogom itthon hagyni Julit :)

A bejegyzés trackback címe:

https://evalencia02.blog.hu/api/trackback/id/tr482376207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása